Qué son os nosos Clubs de lectura

Os clubs de lectura das Bibliotecas Municipais da Coruña son grupos de persoas afeccionadas á lectura que se reúnen periodicamente para comentar e valorar un libro proporcionado polas Bibliotecas Municipais da Coruña coa axuda dun coordinador. Non fai falta ser un experto lector, o club de lectura está pensado para persoas con inquietudes culturais, gana de ler, facer amigos e intercambiar opinións con outras persoas. En realidade, o libro só é un punto de partida.

Tanto nos clubs presenciais coma no virtual hai un máximo de 20 membros, xa que existen vinte exemplares de cada obra seleccionada. Se desexas pertencer a algún destes clubs débeste poñer en contacto coa biblioteca municipal onde teña a súa sede e alí informarante sobre as prazas vacantes se as hai, calendario, lecturas, etc.

Aínda que non formes parte dos nosos clubs, estaremos encantados de ler os teus comentarios e reflexións vertidas neste blog.

  1. michell casquero

    la literatura es lo mas

  2. Buenas,
    Los clubs estan saturados y no es facil entrar, no obstante propongo que colgueis el programa de lecturas para poder seguirlo de manera virtual y opinar.
    En concreto por zona a mi me toca la Biblioteca de Los Rosales donde el Club lleva funcionando dos años. Si facilitaseis las lecturas del año pasado lo agradeceria.
    Muchas gracias y enhorabuena por la iniciativa.
    Un abrazo

  3. Carmen Méndez

    ¡Hola a todos/@sss…Es la primera vez que me asomo por aquí y quiero felicitar a Cristina y Maru, del recién nacido club en el Ágora, por su amabilidad. He pasado un rato de lo más agradable ayer con motivo del inicio del “curso”…Un saludo a todos/@sss.

  4. Hola!! Yo también he de decir que hice caso a las sugerencias y formo parte del nuevo club de lectura de Agora y estoy entusiasmada, deseando tener ya nuestro primer debate.
    Muchas gracias.

  5. cuentosinfantilescortosrecursos

    Excelentes artículos, nosotros realizamos la misma tarea en nuestro blog, publicando recursos educativos para intentar fomentar la lectura y los valores de los más pequeños.

    Os invitamos a visitarnos.

    http://www.bosquedefantasias.com

  6. Cando se abren as plazas pra os clubes de lectura? Grazas!

  1. Pingback: Señora de rojo sobre fondo gris de Miguel Delibes | Blogs Clubs Lectura das Bibliotecas Municipais da Coruña

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: