Imma Monsó gaña o Premio Ramón Llull


A escritora Imma Monsó gañou a XXXII edición do Premio das Letras Catalás Ramon Llull coa novela La dona veloç. O galardón outórgano Editorial Planeta e a Fundación Ramon Llull.

A obra premiada é unha orixinal mirada ao gran “dano” contemporáneo: a tiranía da inmediatez na maioría de ámbitos das nosas vidas e as dificultades que temos en distinguir o que é “importante” do que é “urxente” .

Imma Monsó publicou a primeira novela en 1996  e que obtivo gran éxito de público e de crítica. A versión castelá, Nunca se sabe, foi galardoada co Premio Tigre Juan 1997. A súa segunda obra, Como unas vacaciones, obtivo en 1998 o Premio Prudenci Bertrana e tamén o Premio Cavall Verd, ao ser elixida pola Asociación de Escritores en Lingua Catalá como a mellor novela de 1998. A terceira novela, Todo un carácter (2001), consolidouna como autora. Publicou os libros de contos Mejor que no me lo cuentes (Premio Ciudad de Barcelona 2003) e Vamos papá, aquí no nos quieren (2004). En 2006 escribiu Un hombre de palabra, obra extraordinaria que mereceu os premios Salambó, Terenci Moix e Maria Àngels Anglada á mellor novela en catalán do ano. En 2009 publicou Una Tormenta.

Momento ideal para desfrutar algunha das súas novelas nas Bibliotecas Municipais da Coruña:
    

Advertisements

Posted on 31 Xaneiro, 2012, in Escritores, Novas and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 Comentarios.

  1. Hola, mi nombre es Paula García y soy de Madrid.
    Llevo siguiendo vuestro blog varios meses y, aunque no entienda todo al 100% por el tema del idioma me sirve para desconectar y disfrutar un poquito más de sabidurías que presentan los diferentes posts.
    La lectura es algo que debería descubrir todo el mundo y que, deberíamos estar expuestos y obligados a disfrutar de ella ya que, aunque suene a tópico, puede llegar a enseñarte y a demostrarte cosas que otras artes o cosas cotidianas no las hace.
    El problema que tenemos muchos es el tiempo, el ¿cuando leo si me paso todo el día currando, no tengo tiempo ni de comprar el libro? La solución a esto me la dio internet jaja. Ahora muchas librerías tienen tienda online como La Casa del Libro por ejemplo, incluso por comprar a través de su tienda online a mi muchas veces me han hecho descuentos y tal. El último por ejemplo lo encontré en una web que se llama memimo.es y oye, me ofrecían un 5% de descuento si compraba en la tienda online de La casa de Libro. No es mucho pero algo es algo. Esta es la promoción de la que hablo: http://www.memimo.es/casa-del-libro/coupon/disfruta-del-placer-de-leer-ahora-con-un-5-de-descuento/134

    En fin, solo quería compartir mi gran pasión y aliciente en la vida con vosotros.
    Enhorabuena por el blog 🙂

  2. Muchísimas gracias Paula!!!!

    Nos alegra muchísimo que sigas nuestro blog y que formes parte de esas personas que encontramos en la pasión por la lectura casi un modo de vida.

    Te animamos a colaborar con nostrosos con las experiencias literarias que cada uno puede tener y podamos contribuir a un mayor enriquecimiento.

    Tomamos nota de esa oferta descuento, que ya se sabe que en época de crisis….

    Un abrazo fuerte desde las Bibliotecas Municipales de A Coruña

  3. Un home de paraula (Un hombre de palabra). Creo que es una obra bastante recomendable para quienes no conozcan a la autora. Animeu-vos!

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: